måndag 27 juni 2011

Förkylt

Det är klart att jag skulle bli förkyld så här första dagen på semestern. Gårdagens pass, t o r till Holm, kändes bra och 65 km motvind belönades med 65 km medvind och ett bra snitt andra halvan. Förkylningen kom inte direkt lämplig med tanke på Gottne till helgen men för att se något positivt så har jag all tid i världen att bygga om cykeln nu. Bara jag får komponenterna någon gång.
Idag beställde jag nya hjul också efter mycket läsande och jämförande hit och dit så gick jag på Reynolds Assault Clincher. Det känns som ett bra hjul som går att använda till det mesta. Sedan är det väl så att frågar man 100 olika cyklister så får man väl sisådär 20-30 olika svar på vilka hjul som är bäst men dessa är rätt för mig. Mycket pang för pengarna hoppas jag.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar