torsdag 23 juni 2011

Semester


Har inte riktigt hunnit reflektera att det var dax att gå på semester idag så det blev lite av en bonus. Jobben ligger på hög men när semestern hägrar får dessa lugna sig några veckor. Nu är jag ledig i fyra sköna veckor, förutom en dags jobb nästa vecka, som ska tillbringas på bästa sätt. Ska på alla möjliga sätt undvika renoveringar och annat tråkigt utan lägga tiden på familjen. Sedan blir det väl en och annan timme på hojen men nu finns det mer tid att pussla in träningen på.
Veckan som kommer blir det cykelskruvning och förhoppningsvis får jag ihop den också så jag kan cykla. Funderar eventuellt om jag ska vara med på Gottne nästa helg men risken är att det krockar med en liten resa.
Nu ska jag hem och leta fram regnstället för imorgon är det midsommar.

Glad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar