måndag 6 juni 2011

Lång helg

På dagens middag när jag som bäst sippade på det underbart fylliga och goda vinet slog det mig. Fan, det är jobb imorgon. Tänka sig att när man kopplat av och raderat alla måsten och tvång så dyker det upp när man minst anar det, VARDAGEN. Många säger, "- Vad skönt när allt blir normalt igen och vardagslunken sätter igång." Ser inte så mycket positivt i det. Däremot så har denna helg varit mycket god med bra träning, familjetid samt lite hemmajobb. Jag kunde nog tänka mig några veckor till med detta av hög dos cykling och massa familjetid men det är ju som sagt inte långt kvar nu till semestern. Noga räknat så har jag 13 arbetsdagar kvar men för att hinna med det jag har på mina axlar så krävs både fantasi, våld, vaselin och övertid. Och inte nog med det så är det många aktiviteter på skolan sista veckan samt skolvslutningen för att inte glömma den + mycket annat så vi får se vad det krävs mest av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar