torsdag 3 september 2009

Glömde benen hemma

Första passet efter Finnmarken avklarat. Det har blivit extra vila pga skadan och tjänsteresa men ikväll gjordes ett försök. Axeln funkade bra men jag tror jag glömde benen hemma i hallen för det jag hade med mig kändes mest som två betongplintar. Så illa gick det ju inte men eftersom vi på torsdagkvällarna kör mer intensivt med ryck så kändes igångdraget som en hjulångare i sirap.
Det var riktigt trevligt iaf och 6 stycken är bra nu när det börjar kännas lite kymigare på kvällskvisten.

3 kommentarer:

  1. ja det var ett fint pass ikväll, kanske till våren kan jag hänga på er bättre :)
    kul att det finnns ett gäng man kan cykla med ett bra gäng

    mvh
    Petri

    SvaraRadera
  2. kika in på cykelklubben.se och bloggen så ser du mitt lilla försök till blogg :)

    ska kankske hojja imorrn men det beror på vädret förstås

    mvh
    Petri

    SvaraRadera