lördag 19 september 2009

Bättre och bättre dag för dag...

...och kanske blir det att hoppa upp i sadeln imorgon. Abstinensen är enorm men jag tycker att jag bitit ihop bra och inte tränat trots att jag mått 90% bra. Saknar smärtan i intervallerna, långpassen med polarna och leran i nyllet. Imorgon blir det troligtvis ett lugnt 2-3 timmars pass med smalhjulingen för att under veckan återuppta de så viktiga A3-passen. Idag blir det renovering hemma, gissa om jag dragit på det länge men nu jävlar ska jag ta tag i detta under den kommande månaden. Skulle egentligen varit i Malmö för utbildning närmsta 6 veckorna men den har blivit framflyttad, tack och lov! Hoppas på att den blir av i mars/april så jag kan ta med mig hojen ner och få några bra pass med gänget där nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar