lördag 12 september 2009

Fasen!

Känner mig hängig igen. Varför i helv#&e kan man inte få vara helt frisk nu när man har tid och motivation att träna. Hoppas nu bara att det är något som försvinner snabbt som ögat. Nu är det inte sängläge precis men tillräckligt för att inte träna. Jag får citera mr Elofsson; "Det är bara att bryta ihop och komma igen!"
Annars kommer detta år att bli riktigt bra träningmässigt trots två långa uppehåll på grund av sjukdom. Jag har förbättrat mig mycket bara sedan i våras och detta tack vare alla intervaller och roliga pass med Njurundaklungan.

2 kommentarer:

  1. ohh nej vad tråkigt är det din tur att bli sjuk nu?
    Många har iof fått den vanliga influensan som ajg haft i över en vecka men på måndag ska jag på jobbet igen, fast helt frisk blir jag nog i vecka förhoppningsvis

    krya på dig så ses vi

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är inte så farligt men man balanserar på en knivs egg. Ena sidan frisk andra sjuk, får se vilken sida man vaknar på.

    SvaraRadera