fredag 31 december 2010

Kvalitét på alla håll och kanter


Stämningsfull snökoja.

Julens lediga dagar fylls av kvalitét på alla möjliga håll. Den absolut viktigaste är att man får spendera oceaner av tid med familjen vilket inte är allt för vanligt. Gårdagen var därför inget undantag. Eftersom brudarna var borta blev det en grabbdag med TV-spel, snökojsbyggande och annat skoj. Jag mindes tillbaka till mina glansdagar som kojbyggare i början på 80-talet och takterna satt kvar vill jag lova. Dock så är inte den 190 centimeter långa kroppen lika smidig som då.


Sista fyran äntligen över!!

Jag lyckades även klämma in med ett kvalit
étspass på trainern denna afton. Fyra fyror stod på schemat och de gick banne mig mycket bra där sista minuten på sista fyran framkallade blodsmak och sprängande huvudverk. Hoppas det innebär att jag gjorde mitt bästa.

Gott slut och ett Gott Nytt Cykelår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar