tisdag 7 december 2010

Inte mycket skidor...

...har det blivit och kommer heller inte att bli i vinter. Kör nu nästan bara cykel varvat med styrketräning. Motivationen är på topp inför nästa säsong och vintercyklingen är roligare än någonsin. I helgen hann jag tyvärr bara med ett pass på knappt två timmar tillsammans med Kent. Extra kul att ha sällskap på långpassen och tillsammans med all nysnö på de oplogade vägarna gjorde passet riktigt skojigt. Annars blev det en bedrövlig träningsvecka pga tjänsteresa med sena kvällar och stort arbete hemma i kåken. Jag fick mig iaf en liten skymt av velodromen i Falun som jag hoppas besöka senare i vinter.
Denna vecka blir på hemmaplan men till veckan drar jag till Gäddede för jobb hela veckan och förhoppningsvis lite träning på kvällarna.
Ikväll avverkades ytterligare ett intervallpass på trainern och ett steg närmare nästa cykelsäsong togs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar