fredag 5 mars 2010

Fredag

Man kunde nästan tro att det var lördag när man kom tillbaka efter en sen lunch. Det var inte många själar kvar och jag antar att det var det fantastiskt vackra vädret som lockat de flesta att flexa ut. Hur som helst så besökte jag Sportbiten för att öka på min garderob inför vårens många och långa pass. Nya byxor, jacka samt handskar som tål väta blev det. Tänkte först beställa på nätet men det skadar väl inte att kolla in de lokala butikerna först och det var väl tur det då prislappen blev nästan 2500 kr mindre än om jag beställt. Inte samma produkter iofs men samma funktion med rätt storlek. Nu känner jag mig nästan frisk så det blir troligtvis ett pass på söndag em med Kenth efter Vasaloppet med de nya kläderna snyggt på.
Vill någon hänga på så ring bara!
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Härligt Jocke imorgon kan jag hämta bettan med nya hjul och skivbromsar :)
    men min förbaskade rygg sätter käppar i hjulet den 23 amrs är det röntgen dags för att se om nåt är trasigt i ryggen.
    hade jag vetat att oddsen inte var emot mig hade jag nog hakat på med er men sjulgymnasten sa att undvika cykling ett tag men imorgon aknn inte han eller ryggen stoppa mig :)
    mvh
    Petri

    SvaraRadera