söndag 14 mars 2010

Bra vecka

Egentligen borde jag kört distans på cykeln men med detta före, stenhårda spår med lite nysnö i botten, kunde jag inte motstå frestelsen till lite stakträning i Njurunda Runt-spåret Det blev totalt 40 km och mtp att jag inte åkt mycket skidor i vinter så kändes det riktigt bra. Hemkomsten blev dock mer smärtsam när tröttheten och värken kom ikapp.
För första gången på länge så kan jag summera en riktigt bra träningsvecka, trots mycket jobb, med 5 pass och 6 h 45 min (1 pass styrke, 1 pass tröskel (trainer), 1 pass VO2-max (trainer), 1 pass lugnt pass (trainer) samt 1 pass distans (stakning). Till veckan tänkte jag försöka komma igång med cyklingen till jobbet, ett effektivt sätt att hinna med träningen utan att det tar allt för mycket tid från familjen.
Arrivederci tutti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar