torsdag 3 juni 2010

Framsteg

Jag var lite orolig för några veckor sedan att den träning jag lagt ner i vinter och vår inte hade givit resultat som jag ville men som Triss marknadsför sig så, "plötsligt händer det". Formen känns stabilt bra och motivationen har fått sig en knuff nu när resultaten visar sig på den goda sidan.
I måndags la jag in ett 30 km tempo (tröskel) i passet som jag avverkade på 52 minuter. För ett blåbär som mig borde det vara godkänt. Det skulle vara riktigt kul att prova en tempohoj med all utrustning för att känna skillnaden. Tempo är skitkul!
Nu ska jag bara försöka rida ut stormen med mycket jobb de kommande veckorna så kommer denna sommar att bli riktigt skoj. Tyvärr så blir det ingen Lida Loop nästa helg men det går fler tåg. Dotterns kalas kan man ju inte missa :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar