lördag 12 juni 2010

En vecka kvar...

...att jobba sedan har jag i princip semester i 6 veckor på ett bräde. Första gången någonsin jag är ledig så länge. Smålands- och hallandsresan blev mycket lyckat jobbmässigt och tidplanen var så god tilltagen att jag kom hem ett dygn tidigare. Träningsmässigt var det sisådär. Måndagen regnade bort så jag jobbade istället men tisdagen var mycket lyckad med en fantastisk fin sväng bl a efter kusten mellan Halmstad och Falkenberg. Trevligt sällskap hade jag också och lita på att cykeln åker med nästa sväng.
Som jag tidigare nämnt så skippar jag Lida och koncentrerar mig på familjen och jobbet lite extra nu. Träningen går faktiskt riktigt bra och jag känner mig i god form. Dock så saknar jag ett riktigt långpass senast månaden men det kommer. Nästa vecka kommer Richard över från NYC så då blir det mycket cyklat hoppas jag. Jag måste slipa till formen lite extra för en jänkare vill man inte bli slagen av :o)
Idag är jag en extra stolt pappa då dottern fick ett stipendium på Kyrkmons skola för ett bra skolarbete och en fin kamrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar