torsdag 27 maj 2010

Tillfällig nertrappning

Har nu insett att det inte går att kombinera allt man vill och bör. Jag är överöst med projekt på jobbet och kalendern är fulltecknad både hemma och på jobbet så träningen får komma i tredje hand under en månads tid tills allt har lugnat ner sig.
Jag kommer också att resa mycket vilket gör att det blir lite svårare att träna men framförallt tyngre för dom där hemma. Nästa vecka blir det bara dagsresor men sedan blir det Halland/Småland en vecka sedan Tyskland tre dagar. Det blir även mycket kvällsjobb för att hinna med allt. Träningen är inte allt men en viktig del i mitt liv. Jag ska försöka på något sätt ändå klämma in 3-4 pass men det blir nog mycket löpning då jag är på resande fot.
Igår kväll kom jag hem från en tredagarskurs i Stockholm på STF Ingenjörsutbildning. En kurs i "Antenner och vågutbredning" med många intressanta föreläsare samt nya bekantskaper. Jag hann med två löppass runt om i Stockholm och fick njuta lite av staden när den är som bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar