måndag 17 maj 2010

Nya stigar

Körde mina vanliga backintervaller på Gruvberget i eftermiddag. På vägen hem hittade jag en ny rolig stig som bar hela vägen till Råna. Precis en sådan stig som jag behöver nöta på för att få lite bättre teknik. Den innehöll nästan allt och jag kommer att köra den vid varje intervall i fortsättningen. För övrigt så gick intervallerna lite bättre än förra veckan trots tunga ben efter mycket träning i helgen och lite sömn. Gårdagskvällen blev sen efter att först sett en inspelning från Girots sjunde etapp (tror jag) med grusvägarna, ashäftigt. Sedan såg jag ett sammandrag från gårdagens etapp. Inte nog med det så var det direktsändning på ES från ToC som jag inte kunde motstå så sänglampan släcktes inte förrän 01.10. Det blir tidigare ikväll, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar