onsdag 20 april 2011

Abstinensen blev för stor

Läkningen i axeln går med stormsteg i rätt riktning. För varje dag som nu går kan jag röra den allt mer.
Det har dock blivit mycket slappa och kollandes på cykel i dagarna tre men idag fick jag nog och klev sakta och försiktigt upp på trainern.
Det gick riktigt hyggligt måste jag säga och jag städade av 8 st. styrkefyror och totalt blev det 1 h och 40 min cykling. Skönt att problemet inte sitter i benen i alla fall.
Kalla mig tokig men passionen för cykling växer allt starkare och det är svårt att vara utan den en längre tid.

Jörgen och jag så långt upp på Terminillo man kunde komma den 7 april i år (1820 m ö h)

Idag fick jag även ett trevligt besök då Jörgen tittade förbi och gav mig en skiva med massa bilder från Italien...längtar tillbaka!!

3 kommentarer:

  1. Så även jag!! Jörgen

    SvaraRadera
  2. Och jag...åker snart igen. :)
    /Roger

    SvaraRadera
  3. Sluta retas Roger :) Hade det varit 150 mil kortare hade jag hälsat på i sommar och visat familjen vackra Italien.

    SvaraRadera