fredag 25 februari 2011

Ytan är nära


Fasen vad jag har varit under isen veckorna som varit. Mycket på jobbet och Njurunda Runt har totalt sänkt mig och jag har haft en konstant huvudvärk sedan i fredags tills igår kväll då den sakta släppte efter tjugorna.
Idag är det första dagen på nästan en månads som jag känner mig harmonisk, frisk (fysiskt) och avslappnad.
Träningen fick stå tillbaka förra vecka pga av allt detta men denna vecka kör jag mina tjugor som vanligt och ska därmed försöka mig tre omgångar. Sedan ska jag även försöka hinna med ett distanspass. Vad det gäller distanspassen så vill det till att de blir fler och längre om Italienvistelsen ska bli trivsam. Ser verkligen fram mot resan och extra kul att så många ville hänga med. Hoppas på många många mil och därmed många trevliga fikapauser.
Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Italien är alltid trivsamt oavsett form, nåja lite behagligare är klättringarna när man är pigg, men samtidigt så är vi där för att få lite mil och bra träning. Gnugga på! Det kommer att räcka mer än väl...
    /Roger

    SvaraRadera
  2. Hoppas det för dagens 150 min visade ingen bländande form precis. Men vi har ju en dryg månad på oss...

    SvaraRadera
  3. Inga problem, formen skall du inte ha nu utan senare i sommmar(eller vilka mål du nu har), utan detta är ett träningsläger som kommer att hjälpa dig på vägen om du spelar korten väl. :)
    Träna på enligt plan få inte panik, Lycka till!
    /Roger

    SvaraRadera
  4. Jag gnuggar (läs trampar) på :)

    SvaraRadera