torsdag 20 januari 2011

Överdos av fyror

Nu är jag inne på min sista vecka med fyror. Dagens fyror var de andra lik, smärta smärta och så lite till smärta. Nytt för idag var att även lungorna brände ordentligt, mycket mer än vanligt. Bra eller dåligt vet jag inte men det var tur man satt fast i pedalerna annars hade man nog fått golvkänning för det svartnade för ett slag. Nu återstår bara ett pass till med fyror (samt ett distans också) så kan man lägga dessa till handlingarna och koncentrera sig på lite trösklar de kommande fyra veckorna. Attans vad kul det ska bli!!
Jag har väl insett att mitt intervallkonto har övertrasserats å det grövsta redan för i år. Tidigare år har jag väl snittat ett i månaden kanske. Hoppas bara att allt slit ger resultat till sommaren, för då j%¤#&r!!!

2 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat, Jocke! Jag är snart klar med mitt block jag också.

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag är lite imponerad av mig själv faktiskt.

    SvaraRadera