torsdag 6 januari 2011

Verklighet eller bara en dröm?


Vi har nu i ett par, tre, år drömt om att byta livsstil. Jobba mindre och leva mer. Italien har för mig alltid hägrat och igår kväll så blev suget än större när jag såg Flytten till Italien på Svt. Det handlar om en familj från Östersund som gör det vi har tänkt på. De säljer nästan allt de har och flyttar till en liten by i norra Italien. Inspirerande reportage som jag rekommenderar. Jag vet ändå hur det kommer att bli, så det så. Jag kommer att sitta om 40 år och ångra djupt att man inte tog chansen.

I övrigt så är allt som det ska. Snö som faan och ytterligare fyra fyror är avverkad idag. Till skillnad mot de andra dagarna så var det lite extra pulver i benen idag. Hoppas bara att det fortsätter så i en jämn och fin kurva.

Arrivederci tutti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar