måndag 4 januari 2010

Tillbaka till verkligheten...

Stormyren

...för en stund. 07.00 i morse, seg och trött, satt jag återigen i mitt kontor efter en underbar och välbehövd semester. Jag ska kämpa mig igenom arbetsdagen och avsluta lite tidigare för att köra ett skatepass på Södra i em. Imorgon är jag ledig igen och ska avnjuta den hemma med barnen och lite avveckling av julen samt ett intervallpass i källaren.
Nu börjar förberedelserna inför Njurunda Runt på allvar också och det kommer att bli några hektiska veckor framöver. Roligt är det iaf. Snön har vi för att köra loppet och vi hoppas givetvis på att förbättra oss från förra året samt att det ska bli deltagarrekord, 270 st 2009.
Bifogar några bilder från banan.
Vy från vindskyddet
Solnedgång över myren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar