tisdag 26 januari 2010

Vilka veckor

Nu är det hektiska veckor i min lilla värld. Måndagar och onsdagar är det träning med ungdomarna, tisdagar kör jag och svågern två stycken teknikkurser på Södra berget. På detta så är det 100% arbete medans jag försöker träna själv 3-6 ggr/veckan och så har jag ju givetvis min familj att tänka på. Som grädde på moset så sitter jag varje dag med arbete inför Njurunda Runt som om vi har vädret med oss kommer att bli en riktigt fin tävling.
Imorgon kväll ser jag fram mot föreläsningen med Fredrik Ericsson. Det kommer att bli otroligt intressant och inspirerande inför kommande säsong. Jag känner mig redan riktigt taggat inför våren och så fort allt arbete med NR är avslutad ska jag öka min träning.
Förra vecka räknade jag ihop ca 15 timmars arbete i skidklubben och denna vecka blir nästan lika mycket. När kursen på Södra är slut om två veckor så känns det lite bättre.
Nu har jag vilat några dagar efter att jag haft lite ”krax” i halsen och trötthet. Det är bättre nu så tanken är att köra ett lugnt skatepass innan kursen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar