tisdag 18 augusti 2009

Ny cykel?

Konstaterade i söndags att tävla i MTB är fasen så kul. Det är inte "bara" ligga på rulle som på landsväg utan hårt arbete hela tiden. Nästa års mål att att kapa drygt 60 placeringar till på CV och bli topp 100. Därför känns en uppgradering av cykel till en värre modell mer motiverat men vad jag vill ha vet jag inte. HT eller FS, det får jag se. Leif som jag åkte ner till Cykelvasan med hade en Giant Anthem som verkar helt ok. Samtidigt är en bra HT mycket lättare. Bör fundera lite på detta för det kommer garanterat att bli många MTB-lopp framöver.
Eftermiddagen bjuder på backintervaller med MTB:n. Skönt att få röra på sig igen.

2 kommentarer:

  1. Det kommer nog att säljas ut en del cykelrelaterat under hösten i storlek Large...

    SvaraRadera
  2. Intressant! Du har mitt nummer :o)!

    SvaraRadera