måndag 28 december 2009

Snöskottning och så lite snöskottning

Vilken underbar jul det varit. Mycket snö, kyla och familjetid. Det kan väl inte bli så mycket bättre? Nu har jag passat på att vila ordentligt eftersom jag varit trött och sliten veckorna innan jul. Det har blivit TV-spel och andra spel med familjen, filmer och så snöskottning. Jag tror banne mig att det snöat runt en meter här i Njurunda sista 10 dagarna. Tyvärr blir det som följd att vi hinner inte med att preparera våra två spår så det har inte blivit någon skidåkning sista dagarna. Idag tänkte jag ut på ett A1-pass men när jag tittar ut så vräker det ner och det har redan kommit 10 cm tidigare i morse. Det
är väl bara att greppa spadjäveln igen då! Det är läge för MTB:n i eftermiddag iaf så att jag får min obligatoriska träning jag behöver.
Nu blir det att tända en brasa och brassa frukost åt familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar