torsdag 30 augusti 2012

Ett till år till handlingarna

Så kan man bocka av ytterligare ett år i livets lopp. Upplever att åren går fortare för vart år och det senaste har nog gått med rekordfart.
Cykelmässigt så har året varit bra. Jag har tagit ett stort steg detta år och det är resultatet av mer och hårdare träning helt enkelt. Dock så hade jag önskat mig mer tävlande men suget har inte funnits där. Årets mål var ju VSM i Härnösand men familjen går alltid före. Tyskland var ju inte så tokigt det heller. Årets höjdpunkt var, samma som förra året, Italienlägret där vi stannade i tio dagar denna gång.
Nu blickar jag fram mot ett nytt ännu bättre år med minst lika mycket cykling men detta år kommer att innehålla betydligt mer MTB. Det lovar jag.

//Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar