måndag 19 mars 2012

Dåligt virusskydd

En liten bugg i systemet resulterade i noll timmars träning de sista dagarna. Jag måste nog uppdatera mitt virusskydd som inte verkar fungera men när de andra tre i familjen åkt dit så var det bara en tidsfråga. Vilket som så var det frusterande att inte få känna på den torra asfalten men vila kanske gör gott för kroppen.


Bell Javelin
 Jag passade på att göra sista beställningen av cykelprylar innan säsongen drar igång ordentligt. Mestadels förbrukningsmaterial men även lite komponenter till grabbens cykel som håller på att ramla ihop. Sedan slog jag till på en tempohjälm, en Bell Javelin. Jag har alltid sagt att jag aldrig ska ha en sådan hjälm på men jag ändrade mig efter ha läst detta, intressant.

//Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar