onsdag 22 februari 2012

Här är jag!

Oj vad inaktiv jag varit här. Det är nästan så man skäms. Inte för att jag har drösvis med läsare men en handfull har undrat och bättring är på gång. En liten i alla fall.
Har under vintern haft en bra flyt i träningen. Från att harvat på ca 4 pass i veckan ligger jag nu på 6 pass sedan nyår. 4-5 intervallpass, ett distans och ett eventuellt på gymmet. Det sistnämnda är mest för att överkroppen inte ska tyna bort helt vilken den är på god väg att göra.
Målet i sommar är att köra några tävlingar i Veterancupen som fått ett lyft till denna säsong samt att Veteran SM är nästan på hemmaplan. Ett enda mål har jag med tävlandet denna säsong och det är att klämma en 3 mil på 40 i snitt. Gör jag det så blir jag glader.
Helgen som var gick jag, Peder, Marco och Anders teorin på Tävlingskommissarie. Nu återstår praktik på MTB och LVG tävlingar. Jag hoppas klara av det i sommar så att jag kan titulera mig Distriktskommissarie.

Kommer med lite andra nyheter senare. Bl a så är det lite nytt material på gång.

//Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar