tisdag 28 februari 2012

Årets klart sämsta


Nu har jag genomfört årets klar sämsta träningspass. Inte mycket rätt här inte. Två tjugor stod på aftonens meny och redan från första tramptaget så insåg jag att detta inte skulle bli en av mina mest minnesvärda stunder i källaren. Mer döda ben än så här får man leta efter. Jag hade fullt besvär att komma över 250 W. Pulsen var låg, max 81%, men benen var stumma som två betongstolpar. En tjuga fick räcka och för att försöka väcka liv benen gjorde jag 5-6 st. maxryck på 5-7 sekunder. Nu håller jag tummarna att benen vaknar till inför morgondagens fyror.
Hoppas verkligen att detta var 2012 års bottennapp på träningsfronten annars får man damma av golfklubborna istället. Där kan man i alla fall åka bil runt.

//Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar