torsdag 8 juli 2010

Lite lugnare vecka

Förra veckan kan summeras ihop som en mycket bra träningsvecka med dryga 13 h fördelat på 6 pass. Denna vecka blir lite lugnare med någon extra vilodag. Det är svårt att låta bli att cykla när formen och vädret är så pass bra men inser att några vilodagar gör väldig nytta både för träningen och familjen. Gårdagskvällen körde Richard, Roger, Peter och jag runt Laggarberg och det var nog ett av det bästa både vädermässigt men även formmässigt. Jag kunde trycka på mycket och länge och det ser lovande ut inför resten av säsongen.
Motivationen för MTB är fortfarande låg och därför hoppar jag Mörksuggan i helgen. Lite snål känner jag mig också för att jag behöver lägga lite pengar på smalhjulingen som behöver lite underhåll. Dock har jag anmält mig till Cykelvasan som jag definitivt inte vill missa. Jag har en förkärlek till Mora på något sett som inte kan beskrivas.
Soliga hälsningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar