fredag 13 november 2009

Det börjar ordna sig

Förkylningen är borta, kroppen känns bra, vintercykeln är redo så nu jävlar ska det tränas! Hur som helst så kanske jag ska börja lugnt men jag känner mig riktigt motiverad att komma igång med träningen inför 2010. Helgen kommer att innehålla ett lugnt A1-pass för att se hur det verkligen står till med kroppen. Nästa vecka återupptar jag gymträningen och provar mig försiktigt på intervallerna i källaren.
Eventuellt blir det ett kortare skidläger i Vemdalen nästa helg med träningskompisarna. Helgen den 11-13/12 så drar vi till Vargen för klubbens årliga läger. Det brukar bli riktigt trevligt med mycket skidåkning, bastu, lekar och ett kanonjulbord. Platser finns för de som vill hänga med, 1170 kr per person (vuxen). Helpension fr o m middag på fredag till lunch på söndag och då inkluderas julbordet på lördag kväll, billigt!! Det enda som inte ingår är resan upp. Spana in på www.njurundaskidklubb.com för mer info.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar