tisdag 17 november 2009

Åter på banan

Så var jag äntligen igång med träningen efter förkylningen. I lördags blev det ett drygt 2 timmar långt A1-pass på MTB i skitväder. Det kändes väl sisådär men helt ok med tanke på det långa uppehållet. Lite vilse körde man i Ovansjöskogarna men 20 minuters bärande av cykel i våtmark gjorde att jag kom tillbaka. Söndagen vilade jag och igår kördes 70 minuter gym. Det betyder att idag har jag ont, mycket ont. Att man aldrig lär sig att ta det lugnt första passen på gymmet efter uppehåll.
Idag har jag och Rune varit i Ovansjö och planlagt nya målplatsen för 2010 års Njurunda Runt. Om markägarna godtycker att vi röjer och markplanerar lite kommer vi att ha en fantastsik fin målplats när det är dax den 20 februari. Så fort vi får klartecken blir det att röja så fort vi kan innan snön kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar