måndag 26 oktober 2009

Bloggtorka


Det har inte blivit skrivit här på länge nu av olika orsaker. Eftersom mitt bloggande oftast handlar om träning kan ni kan räkna ut varför jag inte bloggat :o(. När jag tränar som jag gör så håller man koll på humöret men nu är det svårt att tygla sig. Nu känns det i alla fall som förkylningen är på väg att lägga sig och kanske kan jag börja träna så smått på torsdag lunch.
På lördag åker jag tillbaka till Mora igen. Fasen vad jag älskar Dalarna och speciellt Orsa/Mora-området. Det har blivit några besök detta år och hoppas på minst lika många till nästa år. Denna gång åker jag dit för en långloppskonferens på Vasaloppet som förberedelse inför säsongens Njurunda Runt. Nästa säsong ska jag ta över som tävlingschef för arrangemanget som har blivit en succé för oss i klubben, hoppas bara att det fortsätter med det.
Idag var tänkt att "VABBA" då båda barnen är krassliga men jag fick ihop en arbetsdag hemifrån så nu slipper jag FK, tack och lov för det.
Nu ser jag fram mot mina "källarpass" igen.
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar