fredag 30 september 2011

Äntligen frisk, eller...?

Magicshine

Vågar inte ropa hej ännu men det ser onekligen bra ut efter 4,5 veckas förkylning. Har hållit igång i en vecka nu med lugna träningar varannan dag. Gårdagens pass blev ett hårdare för att se hur illa det var. Känslan i motluten var bedrövlig med tunga ben och dålig kondis men trots det så hamnade jag på 34 i snitt på de fyra milen jag avverkade. Överraskande bra vill jag påstå och otroligt sporrande inför "den mörka tiden" med mycket källarträning. Nu tänkte jag mig upp lite mer ur källaren denna vinter och har fått tips på bra belysning till hojen. Magicshine ska visst vara grejen att ha. Ska beställa en, för lite frisk luft skadar väl inte, eller..?

Eftersom flåset är obra som det heter kommer jag inte att prova på Höstrusket på söndag men hoppas att det blir ett gäng som kommer för att prova sina vingar...cyklar. Välkommen!!

//Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar